Alliance Bank Damansara Uptown Branch
Address:
Unit 101 & 103, Level 1, Uptown 2, 2, Jalan SS21/37, Damansara Uptown, 47400 Petaling Jaya, Selangor.
Phone Numbers:
Tel: 03-5516 9988 (Contact Centre)
Fax: 03-7660 9799
Office Hours:
Monday to Friday 9.15 am to 4.15 pm
Services:
ATM (24hr)
Cash Deposit Machine (24hr)
Cheque eXpress Service (24hr)
eLobby
Self Service Terminal
Find Alliance Bank Damansara Uptown Branch on Google Maps
Get Direction to Alliance Bank Damansara Uptown Branch on Waze
Alliance Bank Damansara Uptown Branch is a local office of Alliance Bank, providing a range of banking services including savings and checking accounts, personal loans, mortgages, and investment options. Alliance Bank Damansara Uptown Branch has numerous teller counters for transactions, offices for private consultations, ATMs for 24/7 access, and dedicated staff to assist customers with their financial needs. The environment is designed to be customer-friendly, ensuring a welcoming atmosphere for individuals and businesses seeking banking solutions.
Cawangan Alliance Bank Damansara Uptown Branch ialah pejabat tempatan Alliance Bank yang menyediakan pelbagai perkhidmatan perbankan termasuk akaun simpanan dan semasa, pinjaman peribadi, gadai janji, dan pelaburan. Cawangan Alliance Bank Damansara Uptown Branch mempunyai kaunter juruwang untuk transaksi, pejabat untuk konsultasi peribadi, ATM untuk akses 24/7, dan kakitangan berdedikasi untuk membantu pelanggan dengan keperluan kewangan mereka. Persekitaran direka untuk mesra pelanggan, memastikan suasana yang selesa untuk individu dan perniagaan yang mencari penyelesaian perbankan.
Cawangan Alliance Bank Damansara Uptown Branch ialah pejabat tempatan Alliance Bank yang menyediakan pelbagai perkhidmatan perbankan termasuk akaun simpanan dan semasa, pinjaman peribadi, gadai janji, dan pelaburan. Cawangan Alliance Bank Damansara Uptown Branch mempunyai kaunter juruwang untuk transaksi, pejabat untuk konsultasi peribadi, ATM untuk akses 24/7, dan kakitangan berdedikasi untuk membantu pelanggan dengan keperluan kewangan mereka. Persekitaran direka untuk mesra pelanggan, memastikan suasana yang selesa untuk individu dan perniagaan yang mencari penyelesaian perbankan.