Aeon Credit Ipoh Station 18

Aeon Credit Ipoh Station 18

Aeon Credit cawangan Ipoh Station 18: Di AEON Mall Station 18, Ipoh, cawangan AEON Credit ini menyediakan perkhidmatan kewangan yang komprehensif, termasuk pembiayaan peribadi dan pembiayaan motosikal. Lokasi yang mudah diakses menjadikan cawangan ini pilihan utama bagi penduduk Ipoh yang memerlukan perkhidmatan kewangan.

Perkhidmatan yang Disediakan di cawangan:

ATM & CDM
Inquiry Availability
Application Availability

Waktu Pejabat Aeon Credit Ipoh Station 18

Sun – Thu : 10.00am – 10.0 0pm Fri – Sat : 10.00am – 1 0.30pm

Hubungi Kami:

Tel No:   05 – 322 9580 Fax No: 05 – 322 9587

Cari kami di Google Maps:

Total 0 Votes
0

Tell us how can we improve this post?

+ = Verify Human or Spambot ?

1 thought on “Aeon Credit Ipoh Station 18”

  1. Hi Saya Nazrul. Manager aeon credit service ipoh station 18. Kalau ada sesiapa yang berminat nak buat pinjaman. Boleh whatsapp nombor saya 017-5959128. Bukan scammer. Boleh call hq untuk verified my details. Tq

Komen? Ulasan? Soalan? Sila Guna Borang di Bawah Ini Untuk Membuat Pertanyaan/Kongsi Pengalaman Anda.

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Baca ini, jangan kena tipu!
  1. Minta bayaran upfront– Disuruh bayar “yuran proses”, “yuran SST”, atau “insurans” sebelum pinjaman diluluskan.

  2. Guna WhatsApp sahaja – Tiada pejabat fizikal, hanya berurusan melalui WhatsApp.

  3. Janji lulus 100% – Pinjaman dijamin lulus walaupun anda ada rekod buruk atau tidak bekerja.

  4. Dokumen palsu – Guna surat kelulusan palsu dengan logo bank atau syarikat kewangan terkenal.

  5. Tiada laman web rasmi – Guna laman web ringkas atau iklan Facebook tanpa maklumat syarikat yang sah.

  6. Desak buat bayaran segera – Didesak bayar dalam masa singkat dengan alasan akan “burn” atau “terlepas peluang”.

  7. Gunakan nama syarikat berlesen – Menyamar sebagai syarikat pinjaman berlesen walaupun mereka scammer.

  8. Guna nombor akaun peribadi – Minta bayaran dimasukkan ke akaun bank individu, bukan syarikat.

  9. Testimoni tipu – Guna testimoni atau resit bayaran yang direka untuk yakinkan mangsa.

  10. Bahasa kasar atau ugutan – Bila mula syak mereka menipu, mereka akan maki atau ugut anda.

Kalau ada satu atau lebih tanda ini, jangan teruskan. Laporkan dan abaikan.

error:
Scroll to Top