Alliance Bank Putrajaya Branch

Alliance Bank Putrajaya Branch

Address:

Ground Floor, Menara Ikhlas (Boulevard Plaza), 17 Persiaran Perdana, Presint 3, 62100 Putrajaya, Wilayah Persekutuan Putrajaya.

Phone Numbers:

Tel: 03-5516 9988 (Contact Centre)
Fax: 03-8889 1788​

Office Hours:

Monday to Friday 9.15 am to 4.15 pm

Services:

ATM (24hr)
Cash Deposit Machine (24hr)
Cheque eXpress Service (24hr)
eLobby
Self Service Terminal

Find Alliance Bank Putrajaya Branch on Google Maps

Get Direction to Alliance Bank Putrajaya Branch on Waze

 

Alliance Bank Putrajaya Branch is a local office of Alliance Bank, providing a range of banking services including savings and checking accounts, personal loans, mortgages, and investment options. Alliance Bank Putrajaya Branch has numerous teller counters for transactions, offices for private consultations, ATMs for 24/7 access, and dedicated staff to assist customers with their financial needs. The environment is designed to be customer-friendly, ensuring a welcoming atmosphere for individuals and businesses seeking banking solutions.

Cawangan Alliance Bank Putrajaya Branch ialah pejabat tempatan Alliance Bank yang menyediakan pelbagai perkhidmatan perbankan termasuk akaun simpanan dan semasa, pinjaman peribadi, gadai janji, dan pelaburan. Cawangan Alliance Bank Putrajaya Branch mempunyai kaunter juruwang untuk transaksi, pejabat untuk konsultasi peribadi, ATM untuk akses 24/7, dan kakitangan berdedikasi untuk membantu pelanggan dengan keperluan kewangan mereka. Persekitaran direka untuk mesra pelanggan, memastikan suasana yang selesa untuk individu dan perniagaan yang mencari penyelesaian perbankan.

Cawangan Alliance Bank Putrajaya Branch ialah pejabat tempatan Alliance Bank yang menyediakan pelbagai perkhidmatan perbankan termasuk akaun simpanan dan semasa, pinjaman peribadi, gadai janji, dan pelaburan. Cawangan Alliance Bank Putrajaya Branch mempunyai kaunter juruwang untuk transaksi, pejabat untuk konsultasi peribadi, ATM untuk akses 24/7, dan kakitangan berdedikasi untuk membantu pelanggan dengan keperluan kewangan mereka. Persekitaran direka untuk mesra pelanggan, memastikan suasana yang selesa untuk individu dan perniagaan yang mencari penyelesaian perbankan.

 

Total 0 Votes
0

Tell us how can we improve this post?

+ = Verify Human or Spambot ?
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
error:
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x
Scroll to Top