Alliance Bank Seri Kembangan Branch
Address:
31-1 & 31-2 Jalan Serdang Perdana 2/1, Taman Serdang Perdana, 43300 Seri Kembangan, Selangor.
Phone Numbers:
Tel: 03-5516 9988 (Contact Centre)
Fax: 03-8941 6620
Office Hours:
Monday to Friday 9.15 am to 4.15 pm
Services:
ATM (24hr)
Cash Deposit Machine (24hr)
Cheque eXpress Service (24hr)
eLobby
Self Service Terminal
Find Alliance Bank Seri Kembangan Branch on Google Maps
Get Direction to Alliance Bank Seri Kembangan Branch on Waze
Alliance Bank Seri Kembangan Branch is a local office of Alliance Bank, providing a range of banking services including savings and checking accounts, personal loans, mortgages, and investment options. Alliance Bank Seri Kembangan Branch has numerous teller counters for transactions, offices for private consultations, ATMs for 24/7 access, and dedicated staff to assist customers with their financial needs. The environment is designed to be customer-friendly, ensuring a welcoming atmosphere for individuals and businesses seeking banking solutions.
Cawangan Alliance Bank Seri Kembangan Branch ialah pejabat tempatan Alliance Bank yang menyediakan pelbagai perkhidmatan perbankan termasuk akaun simpanan dan semasa, pinjaman peribadi, gadai janji, dan pelaburan. Cawangan Alliance Bank Seri Kembangan Branch mempunyai kaunter juruwang untuk transaksi, pejabat untuk konsultasi peribadi, ATM untuk akses 24/7, dan kakitangan berdedikasi untuk membantu pelanggan dengan keperluan kewangan mereka. Persekitaran direka untuk mesra pelanggan, memastikan suasana yang selesa untuk individu dan perniagaan yang mencari penyelesaian perbankan.
Cawangan Alliance Bank Seri Kembangan Branch ialah pejabat tempatan Alliance Bank yang menyediakan pelbagai perkhidmatan perbankan termasuk akaun simpanan dan semasa, pinjaman peribadi, gadai janji, dan pelaburan. Cawangan Alliance Bank Seri Kembangan Branch mempunyai kaunter juruwang untuk transaksi, pejabat untuk konsultasi peribadi, ATM untuk akses 24/7, dan kakitangan berdedikasi untuk membantu pelanggan dengan keperluan kewangan mereka. Persekitaran direka untuk mesra pelanggan, memastikan suasana yang selesa untuk individu dan perniagaan yang mencari penyelesaian perbankan.